Utbildning igen, Pannkakor och Massor med Mysch!!!

Idag var det utbildningsdags igen. Har varit i Trelleborg på "höftprojektet".
I eftermiddag körde jag till J som har en jättefin liten second hand affär för barnkläder i Lomma. Ni kan läsa mer om affären och kläderna och inlämningsrutiner på http://kidzfactory.wordpress.com. Vi hade bestämt träff och hon skulle få alla Z:s gamla kläder och titta vad hon ville ha! Min kära mamma har huserat alla avlagda kläder och sorterat dom fint i storlekar och jag måste nästan säga att jag skämdes när jag åkte och hämtade dom idag....LÅDVIS!!! Herregud, han är 2,5 år och har haft så mycket kläder så det är inte sant... Jaja, ska bli spännande att se vad det blir av det!

Ikväll har det bara myschts och busats. Nu åker vi ju snart, och då ska det mysas så vi kan stå oss på det en hel vecka!
Livskvalitet!

Det blev bara rester till kvällsmat så jag överraskade familjen med lite pannkakor på kvällen. Här nedan kan ni ju se vad min lilleman tyckte om det:

Njutning 1  Njutning 2  Njutning 3  Njutning 4

Det är bara så underbart när lillprinsen njuter av vad jag lagat! Härligt att se!

Kramis, kramis!

Kommentarer
Postat av: hemmesdynge

Vi Längtar...!!!

Hemmesdynge/ Fafa, Wivan

2009-09-24 @ 22:08:44
Postat av: hemmesdynge

Vi Längtar...!!!

Hemmesdynge/ Fafa, Wivan

2009-09-24 @ 22:09:19
Postat av: Felicia

Ser väldigt gott ut

2009-09-25 @ 16:15:50
URL: http://feeeeliiciia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback