Trumpetande, Jobbhelg och Mera träning!

I fredags körde vi en myskväll här hemma med kräftor och lite bus. Z och jag byggde med duplo och när jag minst anade det hade vi byggt varsin trumpet som vi jammade lite med:

Jam-session!


I helgen har det varit jobbhelg! Lämnade lillemannen till momo i lördags förmiddags och sen var dom på Folkets park. Jag körde ett pass till på Friskis och vilade sen lite innan nattens jobb. Har varit i Svedala, och hade en hyfsad natt där. Lade oss i våra sängar 02.40 och sen väcktes vi av klockan 06.15. Då får man nog vara nöjd för en lördagnatt!

I går söndag åkte vi och hämtade lillemannen och på vägen hem stannade vi till och skämde bort honom med några filmer. Det blev Nalle Phu, Babar, Pippi och Saltkråkan. Pippi har blivit en favorit tror jag minsann. Världens starkaste tjej!!!
Pappa J har stukat tummen ordentligt så den är alldeles svullen och öm...därför såg jag till att laga kvällsmat till dom och plocka undan innan jag drog till jobbet igen igår kväll. Här kommer några bilder till er från ett lugnt pass i Svedala:

Chokela och TV paus!Chokela och TV-paus i Svedala!!!

Hahaha!Hahaha, det var så nära att jag drog i snöret och tog mig en liten nöddusch!

The one and only!V, the one and only! Lite hård-koncentrerat arbete på akuten vid midnatt!

Kom hem i morse och väckte en liten solstråle. Underbara unge, saknar dig redan, men ska nanna lite och plugga innan vi kan hämta honom igen!

Kramis sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback