SLÄKTTÄVLING, Bildbevis och Kräftskiva!

Jaha, då har vi sörplat kräftor igen ikväll! Slurp, men det var nog sista skivan för detta året. Pappa J och jag sörplade för fullt och rätt vad det var skulle lillemannen också ha minsann...Mmmmmm! Han upphör aldrig att förvåna. Idag hade de haft broccolisoppa på dagis och han hade ätit TVÅ stora portioner. När jag frågade honom ikväll vad han fått till middag på dagis svarade han: Soppa, jag vill ha mer! Hahahaha, vilken tvååring älskar broccolisoppa??!!

Idag kom det med posten, så nu är det officiellt:  Kortet!

Idag är det premiär för SLÄKTTÄVLINGEN här på bloggen!
Jag tänker lägga upp en blid på en känd "fixare" från Astrid Lindgrens värld. Och jag vill att alla i min släkt, eller alla som känner min släkt ska gissa vem i släkten han är lik??? Det är återigen min son som har inspirerat mig... Första gången han såg honom sa han: Det ser ut som .........! Och jag håller med, likheten är ju slående.
Här kommer han:

Farbror Melker! Farbror Melker!

Skriv ett förslag i mina kommentarer så ska jag avslöja svaret om några dagar!

Sov gottans på er! Imorgon drar jag med moppen till ett dagpass på 914!

Kommentarer
Postat av: Momo

Gissar på lillbrorsan, nämner inga namn

2009-09-17 @ 21:50:23
Postat av: Felicia

Din morbror kanske :)

Kommer ihåg när vi var hos din mamma en jul och han skulle fixa toa dörren. Det var väldigt skojit :D

2009-09-18 @ 16:07:05
URL: http://feeeeliiciia.blogg.se/
Postat av: Felicia

Det är ju samma sak

2009-09-18 @ 16:11:07
URL: http://feeeeliiciia.blogg.se/
Postat av: Tore

Zak himself!!!

2009-09-19 @ 00:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback