Hydraulik, Tvätt och Pippi!

Idag har det varit plugg för hela slanten, var sedan på lastbilsskolan i två timmar och kollade allt med det tekniska. Fällde hela hytten framåt så vi kunde titta ner bland slangar och rör och ventiler och relän. Kändes ju helt oförståeligt från början, men efterhand så klarnade det väl en del i alla fall! Ger lastbilsböckerna min dag imorgon också!

Har hunnit med att tvätta också! Alltid skönt när det är gjort även om det nog är det trååååkigaste jag vet!

Förresten vill jag tipsa er om en hemsida som min arbetskollega D har börjat jobba med. Han är kock från början och bestämt sig för att ta upp sitt intresse för mat lite mer igen. Mysig hemsida tycker i alla fall jag som säkert kommer bjuda på mycket inspiration i framtiden. (www.dennismat.se)

Lillemannen har totalfastnat för Pippi Långstrump. Vi frågar vem som är världens starakste och svaret är klockrent: Pippi!!!

                                  

Tack för idag, slut för idag, vi ses imorgon, ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Fafa

Fel-fel-fel...!



Fafa e starkast i hela världen!!!!!!!!!!

2009-09-08 @ 21:33:22
Postat av: PAPPA J

NAJ NAJ NAJ....!!!



PAPPA e starkast i världen!!!!!!

2009-09-08 @ 23:18:16
Postat av: Far / Fafa

Jon , du har ju aldrig tagit mig i armbrytning...trots skyhöga insatser...

och bäst före datum...

Naj, Fafa är oslagbar,snyggast,rikast och

otroligt stark!!!!!!!!!!!!!!!

2009-09-08 @ 23:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback