Tillbaks igen, Höstkänslor och Mycket familjemys!!!

Nu är vi hemma igen från vår lilla "lill-semester". Har verkligen bara gottat oss. Ätit så himla god mat: tupp, äpplekaka, chiliräkor, fiskgratäng, hembakade bullar osv. osv... Mmmm så härligt. Har haft massor med tända ljus och eldat i kaminen. Vilat varje dag, men hunnit med lite bus också. Några rundor i fafas verkstad har vi hunnit med, men också lite lövräfsning och annat utefix. När vi gick en runda i tisdags blev vi inbjudna till granngården att titta på hönorna och traktorn...wow!!! Fafa har köpt hela boxen med alla Helan & Halvan filmerna så det har blivit en del tittande.
Jag lägger in lite bilder till er. Har lite bry med de röda ögonen, men jag försöker lära mig fixa saker och ting i photoshop, är dock inget proffs och därför lyckas jag bara i vissa fall...

Tummen upp för glassen!  Like two peas in a poD (lite internt)

I afton dans  Hönan...  HITTAD...i verkstaden  Bord-bus  Helan & Halvan och så Daddy J förstås...

Pillemojjen...  Syster bus med all   Höstkänslor!

Nu smattrar regnet på rutorna, vi är hemma igen och sängen kallar! Imorgon ska jag iväg på presskonferens (det ni...) inför barnmässan till helgen och sen är det nattjobb som gäller!

Kramisar till er i höstmörkret (som blir betydligt mysigare med tända ljus och massor av kärlek...)

Kommentarer
Postat av: Fafa

Saknar er redan!

2009-10-29 @ 22:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback