Min moppe, Min moppe och Min älskade moppe!!!

Nån jävel (rent ut sagt) har snott min moppe!!! Fattar ni, den är bara väck...
Åkte till jobb i måndags kväll och då var den där, men på tisdag morgonen när jag skulle iväg med lillemannen till dagis så säger han: Var é moppen mamma???
Ja, var f-n är moppen???
Hur kan man vara en sån skit?!? Jag fattar bara inte...är så himla ledsen, den var ju bara så bra och häftig och hjälpte verkligen oss i vardagen! Fy, jag har en klump i magen!
Samtidigt får man väl säga att det är ju "värdsliga saker" (som lillemannen lärt sig av Karlsson). Allt kunne varit mycket värre. Det är ju bara materiella saker, men oj vad jag saknar den! Fällde många tårar över den igår!
Sätter in en bild som minne av min fina, fina:

Finaste, finaste!

Jaja, har varit nere i källaren och pumpat cykeln, så imorogn bitti är det den som gäller när jag ska iväg till huvudbrandstationen på Drottninggatan för ett dag-pass på 910!

Nu blir det en kopp te, en (kanske två) kanelgifflar och Grey´s Anatomi

Natti på er

Kommentarer
Postat av: Anna

fy vad elakt. Lycka till på 910.

2009-10-21 @ 20:53:28
URL: http://nexingthomsen.blogspot.com/
Postat av: kusin

nej fyyyyy! nu blev jag också ledsen ju... :-( bu för elakingar som tar andras moppar och backar på bilar!

2009-10-21 @ 20:57:33
Postat av: Lena

Va?? Har någon snott moppen? Jävla idioter!! Ursäkta att jag svär men man blir ju förbannad! =(

Shit vad arg jag hade varit..



Hoppas allt är bra med er iallafall!



Hoppas vi ses snart!!



Kram kram Lena =)

2009-10-22 @ 22:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback