Hemma igen, Kallt och Goaste lillemannen!

Oj, vad man har saknat den lillemannen. Fast OJ, vad skönt vi har haft det. Pappa J och jag med O och L åkte till Egypten i tisdags i förra veckan för att sola och bada. Lillemannen fick stanna hemma. Veckan har varit underbar med sol, bad, snorkling i Röda havet och bara slapp!!! Alla bilder därifrån finns hos O och L, men så fort jag får dom ska ni få se på bildbevis!
Kom hem i tisdags kväll vid 20.30 och det var sååå mysigt att träffa lillemannen igen! Det händer så mycket med dom små liven, bara på en vecka. Härligt var det att ha någon att längta hem till!

Igår och idag har jag haft utbildning på Revinge igen, trevligt att träffa nya människor, men utbildningen är ju tyvärr lite sisådär. Har gått precis samma bara för ett år sedan, men eftersom jag saknar utbildningsdagar så var jag ivägskickad i år igen. Känns lite meningslöst då om man får säga så!

Lovar att lägga in bilder såfort jag bara kan! Längtar själv efter att få se dom!

Natti på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback