Rekord, Baddag och Vacker höst!!!

Slog minsann rekord med mitt förra inlägg, diagramet visar på 53 unika besökare...wow....Blondinbella here I come!!!

Idag bar det iväg med tre buskillar till Vanningen för lite badbus! Supermysig dag blev det och rena blev vi till på köpet! Dom börjar verkligen bli stora killarna.

Fikatajm!  Stor pojke 1  Stor pojke 2  Stor pojke 3  Tuffingen!

Badankan!

Lillemannen sprang verkligen som en jojo upp i vattenrutschbanan. Upp, åkte ner, upp, åkte ner....på magen, på rumpan, med huvudet först, med huvudet sist....osv....HÄRLIG dag!!!

Måste bara få vara en stolt mamma och berätta att vi minsann har fått den lille busungen att sätta sig på pottan här hemma med jämna mellanrum! Duktig!

Ikväll har det varit mys som vanligt. Daddy J har precis åkt en runda till Möllan för några öl med bästa vännen som fyller år idag! GRATTIS!!!!
När Daddy J skulle ta ett bad här hemma ville lillemannen också bada. Eftersom han är torr som ett russin på sin hud tyckte vi att det räckte med allt det som han badat innan idag. Men, men, jag vet inte vad som varit bäst...

Vått...

Kvällen middag blev fläskfilé med trattkantrellrisotto!!! Slurp!  Mmmm

Nu ska jag se slutet på en film jag började se igår! Kanke det blir lite cheese crunchez till det.....

PUSS på er...
 

Kommentarer
Postat av: Fafa

Tur att NI finns !!!

2009-11-07 @ 22:18:43
Postat av: momo

momos älsklingkille, jag saknar dig! och er allihop förstås

2009-11-08 @ 13:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback