Nybakade bröd, Härlig tomatsås och Nystädat!!!

Idag har det fixats en massa! Lillemannen och jag bakade bröd när han kommit hem från dagis! Fulla av råg, linfrö, solrosfrön och en massa annat nyttigt...mmmmmm....goda blev dom!
Till middag hade jag gjort färsk pasta, hemgjord tomatsås, starka korvar, bladspenat och parmesan, slurp. Unnade mig faktiskt ett glas rött till det i detta "murriga" vädret!

Dagens njutning!

Till på köpet har vi hunnit städa och få fint här hemma. Daddy J och lillemannen skrivade ju ihop den nya byrån i helgen och den har minsann hunnit komma på plats!

Imorgon är det dags för mig att ha samtal med min nya arbetsgivare. Ambulansen i Malmö ska ju bli privat för er som inte visste!

Tänkte att jag skulle bjuda er på en härlig sommarbild i höstrusket:

Sommar, sommar, sommar!

Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Richard

Den tallriken ser underbart god ut!!!

//Richard



ps hälsa familjen :-)

2009-11-03 @ 07:23:46
Postat av: momo

Det var ju synd att man inte var där och fick ta del av dessa godsaker. Kram

2009-11-04 @ 07:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback