Kalkonmiddag, Griseknoen och Under ytan!

Nöff, nöff!!! Daddy J och jag har blivit snoriga i näsan. Blääää hatar det verkligen. Det jobbiga med att vara dålig är ju egentligen inte själva förkylningen utan egentligen att jag inte orkar med samma tempo som jag brukar hålla. Skitjobbigt att det ska vara en pärs bara att duka fram lite frukost! Jaja, vi får väl hoppas att man är på bättringsvägen. Daddy J kallar det inte för svininfluensa utan för " Den lille griseknoen"....det kan jag väl ha!

Veckan har bjudit på en massa jobb och lite mer träning. Kul att ha kommit igång, men typiskt att man ska bli sjuk då. Jaja, jag ger inte upp så lätt, det vet ni ju alla.

Igår hade vi en riktig mysdag här. Vi gick en promenad, hyrde film och köpte godis i godisaffären. Sen gick vi och handlade mat och gick hem för att göra hemgjorda hamburgare med pommes från fritösen! Slurp så gott det blev. Efter det blev det soffan med varsin godisskål som vi valt ut med omsorg och lite Nicke Nyfiken. När lillemannen gått och lagt sig såg Daddy J och jag den första av Johan Falk-filmerna. Har hört mycket positivt och den var super. Ikväll blir det nummer 2.

Hambujaje!

Idag packade vi in snoriga familjen och åkte till momo som bjöd på kalkon. Skönt att slippa tänka på mat när man inte känner sig hundra! Gott var det också!

Bordet! 
Min tallrik  Lillemannens tallrik (som han tvunget skulle ha bild på)


Efter en supergrå dag tänkte jag friska upp era sommarminnen med två goa bilder på Daddy J och mig i Röda havet! Sommaren kommer tillbaks, det är bara en fråga om att stå ut!!!

Blubb 1  Blubb 2

Pusssålänge Hejsålänge!

Kommentarer
Postat av: Fafa

Aha,! köbbegurka... ser ända himst gött ut! Och som vanligt,slagsmål om vingarna???

2009-11-22 @ 23:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback