Busnatt, St Marcus och Kroppkakor!

Nu var det längesen jag skrev. Har inte hunnit, orkat eller känt att det var viktigt på ett tag. Har däremot hunnit med en massa annat.

Jag jobbade måndag och tisdag natt och det var det värsta på länge! Tisdagnatten var helt grym med hur många turer som helst. Vi körde och körde och såg inte kudden förren sent, sent. Klockan ringde 06.15 och då skulle man upp igen för att sen äntligen få åka hem och nanna ett tag!

Första gången jag la mig på kudden...

På onsdagens kväll var det så dags att gå ut en runda med laget. Vi skulle käka på St Marcus vinkällare som har supergod mat. O som jobbar i mitt lag laddade med att hålla igen på tisdagkvällen innan:
                                                                                                                                 Ambulanslunch

Hursomhelst så vräkte vi i oss ett superjulbord med diverse gotter! M som har varit vegetarian minst sagt förvånade oss en del när han nu ändrat sin kosthållning....
                                                                                   KÖTT!!! Hahaha!

Nån öl och nån snaps slank där ner runt bordet, men lite "bakfulla" var vi efter att ha jobbat två tuffa nätter precis före:

Jag ÄR inte trött!!!  SKÅL!  Muntergökar?  Gotte...  Strawberry Daquiri!  Nästa drink!  De uthålligaste!

Det blev inte jättesent, men en trevlig kväll var det!!!

Lillemannen och jag var iväg och handlade lite julblommor och annat smått och gott igår. Så mysigt det var nu när han pratar om allt vi ser och verkligen tycker det är sååå spännande med julen. Han fick en sån där bubbla ni vet som det snöar i när man skakar den och det fick verkligen honom att tindra med ögonen! Igår kväll körde vi ett städrace och fick julfint i hela lägenheten! MYSCH!!!

Idag har det varit jobb igen. Faktiskt en ganska lugn dag. Har hunnit med lite annat smått och gott på arbetstid också! Var och handlade lite mat på ett ställe och såg att de hade kroppkakor. När jag och min kollega snackade om kroppkakor och de som har affären förstod att jag aldrig provat, bjöd de mig på ett helt paket. Lillemannen och jag har ätit dom ikväll och det var verkligen supergott tyckte jag. Vi provade både stekta och kokta, men allra godast var de stekta. Saken blev ju inte precis sämre av att lillemannnen fick lingon till...    

Nåja, är fortfarande så jä..... täppt i näsan. Det är bara för drygt, får inte loss det! BLÄÄÄÄ!!!

Ikväll blir det lite mys framför tv:n för mig. Daddy J jobbar och lillemannen är nattad!

Pusssålänge Hejsålänge!

Kommentarer
Postat av: Fafa

Svärdotter min,du e så himla go!Fafa

2009-11-27 @ 22:15:04
Postat av: Svärdottern

Söte fafa...

2009-11-27 @ 22:18:01
Postat av: Richard

Hahahaha så bra bilder Jeanette. Klockrena

2009-11-28 @ 09:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback