Spikmattor, pizza och sovmorgon!

Idag var pappa J tvungen att nanna på fm eftersom han jobbar ikväll/natt. Lillemannen lät minsann sin mamma sova till 09.05 vilket var döskönt! Efter det for vi upp ur sängen och åt en god frukost innan vi gick en tur ner på "stan" och handlade lite! Kollade lite på en "spikmatta" i hälsokostaffären. Har läst att det ska vara så himla bra mot allt möjligt och är lite sugen!
Efter att vi kommit hem kom N och hennes lille O hit och busade en lite stund. När lilleman och jag hade delat en liter jordgubbar och ätit lite kyckling till lunch nannade han gott och jag tog en dusch!
Det var scouternas stora loppisdag idag så vi åkte dit på eftermiddagen...vilken jäkla otur med vädret bara. Har nog inte regnat såhär mycket på....jag kommer inte ens ihåg! Jaja, min lillprins är ju glad bara han får vara ute, så han gungade och busade på som vanligt!

Gungeligung...


Efter loppisen åkte vi hem till momo som också varit på loppisen och jobbat. När vi satt där och snackade berättade jag om "spikmattan" och då visar det sig att hon har en. Hon gillar sin supermycket och tycker det är jätteskönt. Jag har fått låna den och ska prova den inatt. Är minsann lite nervös. Tänk om det blir en skräckfilm här hemma så när J kommer hem mitt i natten sitter jag fast i min spikmatta.....Hahahaha....vilken syn!

Hjälp!!!  www.shaktimattan.se

Nu har vi iallafall ätit pizza nere på scoutgården i Åkarp och kom hem för ett tag sen. Lillemannen somnade nästan innan han hann lägga huvudet på kudden! Finns det nåt goare än en sovande liten skitunge?!?! (Jag smög in och tog ett foto bara till er)

Underbaraste!

Jag ska i alla fall gå och lägga mig på mina spikar nu och lovar att uppdatera er om min upplevelse imorgon om jag fortfarande lever....

Natti natti!!

Kommentarer
Postat av: Anna

den ser livsfarlig ut ajaj

2009-05-17 @ 01:27:44
URL: http://www.nexingthomsen.blogspot.com
Postat av: Felicia

gud vad söt han är. Ses

2009-05-17 @ 12:29:38
URL: http://feeeeliiciia.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback