Lite grann så här från ovan....

Idag har jag jobbat heeeela dagen. Började med en cykeltur till jobb kl 05.30. Underbart väder, helt vindstilla, massor av fåglar och solen i ögonen! Har haft med mig en sjuksköterskestudent från Australien idag (hon ska följa med några dagar till) och vi tänkte att vi skulle hitta på nåt kul för henne. Min kollega föreslog att vi skulle köra bort med ambulansen till Turning Torso och kolla om vi kanske fick åka upp en bit! Det fick vi och kom ända till 49:e våningen...så häftigt det är med vackra vyer!!!

Jag är en liten gåsatös från skåne....  Wow...  vackert...

Har haft en dag med massor av riktigt sjuka patienter. Började jättelugnt, men sen efter lunch har det varit fullt ös!
Ikväll jobbar min J, och eftersom lillemnnen är hos fafa och Wiwan har jag tagit ett lååångt bad och tar det bara lugnt, ska faktiskt snart gå och lägga mig! Skönt!

Hoppas ni har en mysig lördagkväll! Kramis och natti!

Kommentarer
Postat av: Momo

Vissa har flyt även om det är på arbetstid

2009-05-10 @ 17:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback