En vanlig dag!

Idag har det varit scouting igen!! Bara ett helt vanligt möte med lite poängjakt och lek, men ändå! Imorgon bitti ska jag upp i ottan, lämna lillemannen på dagis och sen ska jag och chefen på jobb åka och visa en ambulans för en förskola. Haha, vi har fått ett papper av barnen där de skrivit ner lite frågor till oss som vi ska svara på imorgon, tex: Vad händer om någon slår huvudet? Vad gör ni när ni inte hämtar skadade eller sjuka? Vad händer om man slår, sparkar eller bits??
Vilka ungar alltså! Ska bli spännande att träffa dem, kanske man borde vara lite rädd??!!

Det blir alltså natti för mig nu efter att ha sett lite "House" och tagit en kopp te!!

Kramis Kramis

Kommentarer
Postat av: Anna S

Jag hoppas verkligen det var trevliga barn som kanske inte hade allt för dumma frågor=D De glömde säkert det när ambulansen kom...

2009-05-06 @ 19:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback