Det bästa som finns...

...är nog livet. Tänk att man kan vara så lyckligt lottad som jag är. Jag har en familj som älskar mig och jag dom tillbaks. En frisk liten busunge som trotsar mig och sin pappa. En underbar sambo som dessutom är pappa till vår son. Massor med vänner, ett mysigt ställe att bo...osv, osv. Läser så mycket skit i tidningarna och ser massor på jobb, oj vad glad jag är att leva!
Tänkte skriva och berätta en himla massa om allt som hänt sedan sist, men jag låter det vara och visar er bara en samling bilder på mitt liv den senaste tiden. Bilder säger mer än tusen ord....

Nyckelpige jagkt med kompisen P  P nannar gott  Z nannar gott  Drickapaus!  BUUUUUS!!!

J tvättar bort tåbiran...

Ostbåge-fajt  Fafa tutar i vattenkannan  Rock n Roll med pappa  Strandkillen  Ska vi bada pappa?? Vilket vi också gjorde!!!  Soldyrkare!  Kärlek  Mys efter badet  Badnymfen...

Haha, badade tills tänderna hackade...så himla häftigt. Lillkillen vår älskar verkligen vatten!
Nu kommer han förresten snart hem från fafa och W, saknar och längtar. Han har bakat en kaka till mamma som vi ska mumsa på när han kommer hem!

Sist men inte minst en bild på den underbaraste i mitt/vårt liv!

Underbaraste

Kramis sålänge...

Kommentarer
Postat av: Felicia

så himmla söt han är <333

2009-05-24 @ 20:42:16
URL: http://feeeeliiciia.blogg.se/
Postat av: Momo

Momo kan bara hålla med, han är det bästa som finns. Och! Momo längtar till helgen när vi ska ha det bara mysigt, mysigt

2009-05-24 @ 22:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback