Bubblor i vinet och mjölken och utvecklingssamtal!

Igår blev det lite hastigt bestämt så att våra goa vänner O och L skulle komma över och grilla! Så blev det och kvällen blev hur trevlig som helst! Vi hade köpt en massa gott kött och marienerat, gjort såser,sallad och potatiskroketter till! Det var bara ett problem, briketterna i grillen gick inte att få någon glöd på. Om ni tycker att vi ser irriterade ut på bilderna så är vi det också. Hursomhelst, efter en flaska tändvätska, en tidning och hela papp-påsen som briketterna låg i från början så blev det fyr i grillen...ingen eld utan rök...eller hur var det nu?!?!

Grillmästarna  Iriterrande...  My man!  Saga innan nanna!

Idag har jag i alla fall begravt näsan i mina "tungböcker" (j-t pedagogiskt namn på en bok som är så himla rolig att läsa) alltså de som ingår i lastbilskörkortet. Jag har också beställt min uppskrivningstid som är satt till den 11 juni så nu vill jag att ni peppar mig allt vad ni kan!

F´låt Kim, alla chaffisar har väl inte hängbuk då....!!!

I em var det dags för utvecklingssamtal för vår lilleman på dagis. Tro det eller ej, men han är jätteduktig på att prata för sin ålder....jag som inte pratar så mycket vet faktiskt inte alls var han fått det ifrån. Det gick i alla fall jättebra!!

Vi har också hunnit med att busa med P och mamma L lite, och så hann vi hem en runda till momo också! Där blev det kaffe och glassbåt...Mmmmm, underskattat med glassbåtar!!

Lägger in en bild till på busungen som har en gosig "doggisfröken" som läser en kurs i fysik för dagisbarn. Alltså ska hon lära sig typ en massa saker man kan experimentera med för att förstå hur det funkar. Det senaste hon lärt Z är vad luft i ett glas mjölk kan göra....TACK snälla doggisfröken A!!!! Du är bäst!

Blubb, Blubb!!!

Nu blir det nattikramar från mig!! Jobbar natten imorgon!

Kommentarer
Postat av: Sara Lövgren

Hej vännen, mästergrillarna igång.....

Bubblor i mjölken var det.... Jag kan lära trollet lite mera trix!!!!!!

2009-05-13 @ 13:28:18
Postat av: Anonym

Ja det är konstigt att han pratar så mycket för du är ju tyst som en mus.

Gud vad söt han är på bilderna.

2009-05-14 @ 08:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback