Vem är du, vem är jag?!?!

Även om de flesta som kommer läsa min blogg säkert redan känner mig, kanske det kunde passa bra med en liten beskrivning av vem jag är jag är ifall, ifall! (Ifall, ifall jag skulle bli en vansinnigt känd bloggare en dag...)

Hemma hos mig finns en busig, trotsig och alldeles, alldeles underbar kille, Z, som fyller 2 år om ca en månad. Här finns också hans pappa, min stora kärlek och bästa vän, J. Vi hade en gång en katt, Elsa, men hon har fått flytta till fafa (Z:s farfar) efter som Z blev allergisk. Vi saknar henne massor, men hon har blivit en liten prinsessa där ute på landet där hon kan jaga möss med sina två kattkompisar istället för att vara instängd i en lägenhet i stan. Dessutom hälsar vi ju på med jämna mellanrum!
Den goaste ungen...                             Den bästa pappan...            Den gladaste ambulanssjuksköterskan...                    Den galnaste katten...

När jag inte busar eller "myscher" med min familj, jobbar jag som ambulanssjuksköterska. Det är ett jobb som jag trivs galet bra med, även om det också har sina baksidor. Min förhoppning är att jag ska dela med mig av lite allt möjligt som händer. Både allt oväntat roligt och det som ibland är mindre roligt!

Jag lovar att vi ses snart igen, detta är ju roligt!


Kommentarer
Postat av: Gert

Test test

2009-03-30 @ 14:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback