Kalufsen!

Min lilla stjärna har varit och klippt sig idag. Min barndomsväns mamma är frisör och skulle klippa busungen. Herregud så mycket hår han hade...hahaha! Så här i efterhand när man tittar på bilderna kan man ju inte fatta att han fick lov att gå runt på det viset!

                                        

Fin blev han i alla fall, jag kan knappt tro att det är samma unge!

Nu är det snart natti, natti. Jobbar hela dagen imorgon, 7.30-19.30 och cyklar därför hemmifrån vid 6 snåret så jag hinner duscha lite på jobb!

Ses imorgon!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Oj vad jag längtar efter honom, go var han innan lockarna föll och goare blev han. Sov Gott! Momo

2009-03-31 @ 22:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback