Tvivel, glass och ankmatning!

HEEEELA dagen igår spenderades med näsan i lastilsböckerna! Blä!!!!! Snart snart snart ska det vara klart förhppningsvis!

BLLLÄÄÄÄÄ!!!

Igår kväll blev det mys med familjen. Vi gjorde egna hamburgare med en massa gott till och pommes i fritösen. Vilken lyx... Lillemannan tog ett bad och sen när han nannade gott blev det en film i soffan. Tvivel! Superbra och lite jobbig eftersom man inte riktigt vet vad man tror....man tvivlade alltså...haha, bra namn på filmen!

Hamburgermys på ballen!  Badpojken  Saknar ord... 

Nu är det äntligen lite helg och jag är LEDIG!!! Jaja, helt ledig är man väl inte eftersom man alltid skulle kunna läsa på det där körkortet, men eftersom min busunge inte låter mig sitta i lugn och ro har jag bestämt mig för att det får vänta idag.
I morse fick jag minsann nanna till halv 9...Mmmm! Skönt var det. Sen har jag och Z och P och L med familj varit på Sibbarp och busat och matat ankor. Det blev både glass och korv! SLURP! Nu när vi kom innanför dörren öpnnade himlen sig och det började ösregna så vi hade ju tur med vädret. 

 Mer lekplatsbus!  Lekplatsbus!  Ankmatning!  Ankmatning 2  BUUUUUS!!!  Korv och glass!

Tänkte att jag skulle ta en dusch nu innan lillemannen vaknar efter sin middagslur eftersom vi sen ska hem till mina kusiner och grilla lite! Sover nog hos momo inatt eftersom vi ändå ska sticka till IKEA imorgon för lite shopping till Z. På så sätt kan ju denna lilla mamman kanske få sig ett glas vin ikväll också!

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Momo

Mamma fick ett glas vin och momo fick njuta med sin lille kille

2009-06-07 @ 21:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback