Längesen, Nytt rum och Glad Midsommar!

Hej igen!
Det var alldeles för längesen jag skrev till er. Min telefon (kamera) har varit på lite reparation så jag har inte kunnat ta några fina bilder, och sen har jag faktiskt haft fullt upp, men mest av allt njutit av livet. Klarade ju min uppskrivning och svävar fortfarande omkring på små moln efter detta.

Vår lilleman blev ju lovad ett nytt rum när han fyllde 2 år. Jag kände bara att det fick vänta till efter jag hade pluggat färdigt. Sen blev det fullt ös. På två dagar har jag och storprinsen målat, handlat, skruvat och fejat för att det ska bli perfekt för vår lillkille. Lite hjälp har vi fått av momo och mofa så att det verkligen skulle bli perfekt. Igår kväll blev det i alla fall färdigt och nu sover vår kille i en stor säng. Det är lite tomt på vissa väggar än, men det är tavlor på gång!

Stora sängen!  Leksaks och klädhyllan!

Fint blev det i alla fall och vi är jättenöjda. Ikea är verkligen superbra till små busar!
Idag har jag jobbat hela dagen och när jag kom hem hade famo och Jinge passsat Z lite eftersom pappa J skulle jobba.  Z hade försökt lura dom och då hade famo sagt till honom att tungan blir alldeles svart när man luras. Då sprang den lille busen ut till vår hallspegel, räckte ut tungan och sa "Nä, den e inte svatt".... Hahahaha!

När jag kom hem blev det lite jordgubbar och glass i soffan framför WALL-E som vi numera tittar en stund på minst två gånger om dagen! MYYYYS! Min lilla apunge hann med en banan också!

MYYYS!  Apungen!

Imorgon är det midsommar och det ska det hinnas med en massa! Det ska bli mysigt som vanligt och jag lovar att berätta mer om detta på midsommardagen!

Många kramar på er och jag hoppas att ni vill läsa igen nu även om jag gjort ett litet uppehåll!

Kommentarer
Postat av: Lena

Gud så fint det blev på Zaks rum! =)



Ska bli mysigt imorgon, jag vägrar tro på väderprognosen om att det ska bli regn..

Jag tror minsann på solsken! =)



Sov gott och pussa Zak från tant Lena..

Ses imorgon, kram kram

2009-06-18 @ 22:56:33
Postat av: Felicia

vad fint det ser ut. Längtar till man får se det i verkligheten.

Kram kram

2009-06-19 @ 12:46:20
URL: http://feeeeliiciia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback