Fasadlagning, Criss Cross och Tuppavingar!

Mmmm, hade goa, goa, tuppavingar till middag idag. Till er som undrar så är det precis det som ni tycker det låter som. Goa vingar, stora med massor av kött på och goa kryddor. Sen ska dom in i ugnen och bli knapriga....SLURP!

På tal om mat: TACK söta mamma för den goda maten du bjöd oss på igår på mors dag och allt! Grillad oxfilé med en massa gotter och färskpotatis till!

Idag gick jag upp för att återigen plugga. Förutom det jädrans lastbilskortet har vi en skrivning på jobb som vi ska göra varje år. För att hålla oss uppdaterade heter det! Såklart skulle det göras nu mitt i värsta plugghetsen! Dessutom håller de på att laga fasaderna på huset mittemot vårt. Det låter ungefär så här: Wieieieieieieeeiieie.....från klockan 08.00 till kl 16.00. JAG HÅLLER PÅ ATT BLI TOKIG!!!!
Hursomhelst så åkte famo och jag till Criss Cross som vi kallar det (City Gross) på eftermiddagen för att storhandla loss lite. Det är sååå mysigt nu när kyl och frys är fulla igen! När vi var där ringde J och sa att lillemannen ville klippa håret. Har pratat länge om att raka av det nu till sommaren så sagt och gjort, det skulle han göra. När det hade gått en halvtimme ringde J tillbaks och berättade att Z hade blivit sur någongång mitt i alltihop och slängt iväg trimmern som nu var sönder....tyvärr var bara halva huvudet rakat! Hahahaha, som tur var kunde vi låna en! Och go blev han!

Vår tuffing!

Pratade med Z:s dagisfröken A idag och hon berättade att idag vi lunchen hade det serverats broccoli...då hade Z sagt:
- Jag vill inte äta trädet!
Hahahahaha, det blev dagens citat på dagis ialla fall! Vilken liten skitunge han är.....goaste goaste!

Lägger upp några bilder till från festen i lördags som jag snott av min arbetskompis och vän som är grym på att fota. Kolla in hans hemsida:  www.verngren.se

Sötaste S, min goa kompis och dessutom värd för kvällen!  Nya vänner från Uddevalla!  Partyprinsessan själv!

Nu ska det minsann nannas här i stora lass så man orkar med morgondagens övningar! PUSS!


Kommentarer
Postat av: Joachim

Hej Snäckan!

Ville bara skriva och tacka för de varma orden om mitt fotograferande,.... och länkningen,.. vilken annonspelare!! ;)

Kram!

2009-06-01 @ 23:20:26
URL: http://www.verngren.se
Postat av: momo

Usch, vad har ni gjort av lockarna?

2009-06-02 @ 18:01:08
Postat av: Anonym

Z är ju bara för go, alltid roliga kommentarer man får av honom :D Kramar "dagisfröken A"

2009-06-02 @ 21:47:27
Postat av: Anonym

Djävla Huliganer! Skärp er för fan...Var kom Tuppavingarna ifrån....!Jo Fafa O Vivan, dessutom GRATIS!!!!!!!



Nä, nu e d fan e maj FULLT KRIG!!!!!!

2009-06-02 @ 22:04:50
Postat av: Anonym

Zaks nya skalp= Överfull!!!!!

Skärp er! Fafa

Krigsförklaring!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-06-02 @ 22:08:24
Postat av: Anonym

Överfull o Överfull , Jag vet, så´n e jag.

Hursom, har ni hört talas om Bris?

2009-06-02 @ 22:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback