Grill, Ny bikini och Baddag!

Efter djurparksdagen blev det massa jobb....i värmen! Phu!! Fast det hanns med lite grillning med min lilla mysfamilj en kväll och ett riktigt kvällsdopp med goaste vännerna vid halv nio en kväll på ribban! DET är sommar för mig! Har också fixat ny bikini så man får en chans att visa upp valkarna så snyggt det bara är möjligt!
Igår eftermiddag hörde vi hur lillemannen räknade 1, 2, 3, 4, 5, osv inne i vardagsrummet, när vi kom in låg alla böcker från bokhyllan på golvet men han "skulle ju bara räkna dom"....................!!

Grillpojke med världens längsta tunga!  Grillmästaren!  Kvällsdopp!  Kvällsdoppsbus!  Kvällsdoppsgänget!  Nya bikinin...say no more...  Jag skulle bara.... 

I helgen är jag i alla fall ledig. Har haft en mysig baddag med lillemannen, momo och min "arbetskompis" F, på Sibbarp! Mysigt och välbehövligt! Har faktiskt lyckats bli lite brun... eller inte så lite minsann, som en pepparkaka!

Baddagen!  Baddagen!  Baddagen!

Nu ska jag se färdigt "The Wrestler" på dvd som jag började se häromdagen och sen blir det loppelådan bums!

Kramm po er!

Kommentarer
Postat av: Fröken Alexandra

Hahaha! Skrattade gott åt bok-historien :p Jag hör honom säga det då jag läser det du skriver! Söte goe!

2009-07-05 @ 00:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback