Gamla minne, Mallorca och Fotbad!

Phu! Nu har det varit jobb igen hela helgen! Tror faktiskt aldrig att jag längtat så efter min semester som detta året. Lillemannen får lämnas bort alldeles för ofta. Inte för att det går någon nöd på honom, men vi saknar ihjäl oss. Ska bli så mysigt att få vara tillsammans och hitta på bus i nästan 5 veckor!

Innan jobb i lördags var jag hemma en runda hos famo! Vi började prata gamla minnen, och till slut kom det fram en massa goa bilder på min J när han var liten och busig!

                             
Så lik vår lilleman!                                      Apan Chicko!


                              
Det börjades i tid!                                         1:a klass...naw!

På söndagen innan jag skulle iväg till jobb igen träffade vi L som jag har gått i samma klass som i nio år. Vi var "bästisar" ett tag, och ett tag växte vi lite på vars ett håll. Nu bor i alla fall L med sin spanska man och deras goa dotter S på Mallorca! Har fått kontakt igen och försöker träffas när de är hemma i Sverige och hälsar på! Jätteroligt!
Det blev lite våffelkalas innan det var jobbdax igen!

Modell på gång?  Hittar du någon nyckelpiga???

I kväll har vi haft mys tillsammans hela familjen! Det blev Z favoritmat, Hambujaje, som stod på menyn. Hemgjorda såklart... Slurp! Efter det badade jag lite fotbad och då tyckte såklart lillemannen att han skulle vara med!

Fila mamma!

Imorgon är det nattjobb som gäller igen! Kram på er och vi ses snart!

Kommentarer
Postat av: Momo

Det var ju otroligt så lik Z är J när han sover på kudden!

2009-07-13 @ 22:03:52
Postat av: åsa

men...! är det verkligen jon högst upp till vänster!? i så fall är de kopior av sällan skådat slag. jeeeesus vad likt! :)

2009-07-14 @ 08:01:21
Postat av: Anonym

Så e d! Fafa

2009-07-15 @ 00:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback