Vår lilla, lilla olycksfågel, Aj och Blås bort det mamma!

Vår lilla, lilla olycksfågel!!! Har minsann varit på sjukhus idag!!!
Jag var och jobbade när Daddy J ringde helt förtvivlad i luren. Lillemannen hade snurrat in sig i mystäcket i soffan och Daddy J fixade med kvällsmaten. När lillemannen skulle ner från soffan fastnade han med foten i täcket och ramlade med bakhuvudet först ner i kanten på soffbordet! Blod, blod och gråt, gråt. Stackare...och stackars pappa! Det var första gången det kom blod ur vår lilleman.
Jag och goa kollegan hade ingen tur just då så vi for hem i en flygande fläng! Lillemannen åkte ambulans med oss till sjukhuset och Daddy J kom efter i bil! Han var så tapper den lille goe!!! Och duktig!!! Det blev bestämt att vi skulle limma ihop istället för att sy. Det behöver ju inte bli jättefint eftersom det är i hårbotten och det är betydligt snabbare att limma ihop en 2,5 åring än att sy!

Goding!

Nu är i alla fall allt ok, han var tröttare än trött och har precis lagt sig för att nanna!

Det är så konstigt att man verkligen fysiskt får ont i hjärtat när det händer någon viktig person någonting. Har tex sett flera gånger i jobbet när ett par som levt tillsammans i många, många år och den ene går bort, hur den andra ibland går bort bara ett litet tag efter. Ibland utan nån speciell sjukdomsanledning. Är helt säker på att det är hjärtesorg! Tror verkligen fullt ut på att det är möjligt att dö av brustet hjärta!

Nu ska jag somna till en fjantig film i soffan och vara hemma och mysa med lillprinsen hela dan imorgon. Han ska dessutom få sin vaccination mot influensan imorgon!

Pusssålänge Hejsålänge!!!

Kommentarer
Postat av: Momo

Mitt lilla goa troll. Du är så tapper! Längtar till helgen. Kram

2009-12-03 @ 22:01:58
Postat av: Fafa

Aj,aj aj,...



Min kompis blöder! Jag vet av erfarenhet

hur hemskt d e att blöda...minns när jag fick ett stort spik genom foten o bloa

ner en hel lägenhet,då blev jag osse tejpad(Salvekvick) av mamma Nettan !

Hursom, krama Fafas bäste kompis o tala om för honom att nu blir d "KRÄÄÄM" istället för "sinkadus" i julklapp! Älskar Er!

2009-12-04 @ 14:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback