Snögubbar, Snögubbar och Godis!!!

Idag fick man sig en välbehövlig sovmorgon till halv tio av lillemannen!!! Härligt.
Sen var det på med paltorna och ut i snön, det var ju kramsnö idag för första gången! L skulle iväg på stan men hennes bror F var hemma med busungarna och vi hade hur roligt som helst. Det finns faktiskt inte mycket som är roligare än att hoppa på en studsmatta som är täckt av snö till exempel. F och jag blev också som barn på nytt och kröp runt på marken och rullade snögubbebollar! Lillebror J är däremot inte alls glad för snö. Så fort han kommer ner på marken kommer tårarna. Söte!!!

Snögubbarna!

Snögubbarna (igen)  Bus P  Watch out...

Snöhataren!
Efter allt snöbus lunchade vi lite hos famo och sen blev det handling på vägen hem. När vi kom hem var det för sent för att sova middag så lillemannen tog en mystimme framför Nicke med täcke och allt. Kvällen har bjudit på godistillverkning, massor av chokela ble det fafa!!!
Middagen blev otroligt kulinarisk (dock väldigt underskattad) och efter det for jag iväg för att handla den sista julklappen!

Istället för att sova middag...  Kvällens kulinariska måltid!

Pusssålänge Hejsålänge!!!

 


Kommentarer
Postat av: Fafa o Wivan



CHOKELA E JÄTTEGOTT!!!!!!!!!!!!!!



Längtar efter er alla... "Kom snat"!



2009-12-23 @ 11:45:55
Postat av: Jenny

Shit! Så lika L och hennes bror F är!!!! Jag har ju aldrig lyckats träffa honom men när L berättade att han var på foto på din blogg var jag tvungen att kika. Hörde också att våra små går på dagis bredvid varandra.



Kram och hoppas att jag snart får tillfälle att träffa dig.



Jenny

2010-01-25 @ 11:13:41
URL: http://lillaja-mittliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback