Lillejul, Dragspel och Hosta!

Då har det minsann varit lillejul! Momo har vairt här och firat med oss lite. Jag hade gjort en jättegod saffranspasta med räkor och så nallade vi lite på "gubbaröran" som jag gjort till imorgon. Gotte blev det!
Lillemannen fick sina första julklappar och det var verkligen uppskattat. Det blev superfina kläder och lite leksaker. Ett dragspel och en "dator", verkligen lyckat!

Lycka!

Tyvärr har han en tradig torrhosta och hostade mycket i sömnen nu när jag lagt honom. Tog upp honom för att ge lite medicin, och nu har han lite svårt att somna om. Har legat därinne nu och myscht lite så vi får hoppas att han somnar alldeles snart igen. Imorgon väntar ju hur mycket mys som helst!!!

Jag ska också gå och lägga mig snart. Läsa lite och njuta. Hoppas att ni alla får en riktigt underbar jul för det ska vi ha!

Pusssålänge Hejsålänge!

Kommentarer
Postat av: Momo

Tack för en underbar kväll! Jättegod mat! Och killen är ju bara så fantastisk. Men med sådana föräldrar, inte så konstigt! Massor av julkramar!

2009-12-23 @ 23:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback