Ge mig mer jul, Ny kamera och SURPRISE!!!

Oj vilken härlig jul!!! Tänk vad dagarna går fort när man har roligt. Sååå mysigt att umgås med familjen så
mycket.
Julafton firades hos Fafa och W med Famo och J. Här kommer lite bilder för att återge det som är möjligt att återge:

Lek med nya datorn!  Granen och klapparna!  Sillabordet!  Har alltid undrat vem den skulpturen var???  Mys framför Kalle!  La Familia  Trofeerna!  Ska vi öpnna julklapparna nu??  Gott med mat...och RÖDBETOR!  J och Famo  Fafa och W  Mama J  Famo med sitt livselixir!  Godmorgon Fafa (eller klipp dig och skaffa ett jobb)


Dagen efter det åkte vi ner till Mofa i Ystad och firade lite med den sidan av familjen också!

Matlagnings Mofa!

Igår var vi hos momo igen och firade lite med mina kusiner. God mat och lite klappar till, men tyvärr var jag lite dålig med kameran!

Idag har Daddy J och jag gjort av med våra julklappspenga på en GRYM kamera! Sååå roligt det är. Ska lära mig massor och bli bättre och bättre, älskar foton! Här kommer den första bilden vi tog innan vi ställt in nåt överhuvudtaget:

Goaste!
Sämre än så här kommer bilderna alltså aldrig att bli!!! UNDERBART!

NU till nåt helt annat! Ikväll ringde det en kille och sa att han ringde från Polisen...hjälp, det knyter sig lite i magen. Vad har härn??? Vad har jag gjort?? Men icke! Vet ni vad han säger?!?! Jo, att dom har HITTAT MIN MOPPE!!!! Jippiiieee!!!! Woho!!! Jag kan komma och hämta den imorgon hos polisen och den är hel och fin sånär som på en backspegel! Trodde inte det var sant, men det är det tydligen!!! Vilken julklapp!!!

Jaja, nu har ni fått höra lite om vår jul!!! Hoppas ni haft det bra och att ni fortsätter mysa ordentligt ett tag till!

Pusssålänge Hejsålänge!





Kommentarer
Postat av: kusinen

ååååh! moppen is back! ses på torsdag! krauuum

2009-12-28 @ 10:28:28
Postat av: Anders

Trodde du var gravid när jag läste rubriken, hehe...

2009-12-28 @ 12:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback