Foto, Foto och Massor av mer foto!!!

Tjo på er!
Nu fotas det en massa som ni säkert förstår. Man måste ju det för att lära sig. Dagens inlägg blir därför en massa foton istället för en massa text. "En bild säger mer..." Bilderna är av skiftande kvalitet, men övning ger ju färdighet!

För er som inte snappat det innan så medföljer det en liten kommentar till alla bilder jag lägger upp här på bloggen. För att läsa den håller ni bara markören över bilden, utan att trycka på något!

Mycket nöje från en trött bloggerska som jobbat natt nu i två nätter och som håller på att pyssla inför en mysig nyårskväll med goa kusinen och hennes familj imorgon!!!

Gomorron! 

Busen!

Tittut!

Galenpanna...

Lill-Mozart

Hmmm...

Fotografen!

Wannabe fotografen!

Kolla greppet fafa!!! Jimi Hendrix watch out!!!

Ja kusin, vi städar tills ni kommer imorgon...


Och så kommer det lite ego-bilder i svart-vitt:

Ego 1

Ego 2

(Ja det fick ju bli i svartvitt för jag har trots allt jobbat hela natten...)

Här på slutet avslutar jag med lite Pussar och Kärlek:

Kärlek

PUSS mamma!!!


Nu ska jag hoppa ner i ett bad med mitt "Sleep like a baby" skum...
Puss på er så ska jag försöka hinna med ett inlägg till innan 2010!!!   Natti natti

Kommentarer
Postat av: Fafa



vilka bra o goa bilder. Fler...flera...flerast...genaste...



Ses snart..glöm ente kameran !



Kram o puss,gott nytt...

PS.var e Findus...?????DS.

2009-12-31 @ 14:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback