Min fölse, Fin present och Mycket bus!

Idag är det minsann min fölse! Har haft en supermysig dag som började med att jag fick en superfin present från mina killar. Pappa J hade fixat och jag blev så himla glad! Ett armband fick jag som "hör till" mitt favvo-armband från Thomas Sabo. Ett i läder med ett bling-bling peacemärke till:

Finaste presenten!

Har hunnit med en dubbellektion lastbil idag också, sen åkte lilla familjen upp i stan en runda! Där träfffade vi kusinen med sin familj. Vi åt lunch och fikade lite. TACK för lunchen söta familjen!


Fika


På vägen hem åkte vi förbi famo och J där vi körde en hatt-fest...

Hattfesten!  Partners in crime...

Ikväll körde vi ett mys-race med familjen. Räkor, bubbelbad och sen filmkväll som avslutning! Fick en riktigt blöt fölse-puss av min lilleman...

Shrimps!  Bubbles!  Puss på DIN dag mamma!

Nu är det mitt i natten så nu ska det nannas! TACK alla underbara goa människor som har gratulerat mig idag. Har känt mig som en prinsessa!

Natti

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för trevligt sällskap igår. nu har jag faktiskt uppdaterat min blogg ;-) kraaauuum på er

2009-09-01 @ 19:00:58
Postat av: Jenny

Hej! Fick din bloggadress av Lotta (Pontus och Jacob). Det är alltid skoj att läsa bloggar och speciellt någons som "någon vet vem det är". Du skriver jättebra och det är intressant att läsa.



Hälsningar,

Jenny

2009-09-02 @ 14:07:43
URL: http://lillaja-mittliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback