Cykelkärra, Polisbesök och Busväder!

Idag har vi bara fixat lite måsten. Sånt måste ju också hinnas med även om man har semester. Ikväll hade vi i alla fall bestämt med P och hennes H, att vi skulle träffas vid lekplatsen Maria Hage och grilla lite och busa loss. L och P följde också med och en anna tjej K med sina två gulliga barn. Det blev så himla mysigt alltihop. L och jag bestämde oss för att ta hennes cykelkärra och i den åkte våra busar mellan Limhamn och Kronprinsen. Dom var bara såååå goa där dom satt!
Mitt i alltihop kom K:s man som är polis förbi och hälsade på oss....verkligen uppskattat bland barnen. Sen var dom tvugna att kör eftersom de fick larm om att en tjuv var lös...
När L och jag cyklade hem längs havet blev det lite busväder, men vi bestämde oss för att skita i vilket och bara njuta av livet!

Cyklekillarna!

Bus i Maria Hage!  Grillbruden!  Polis, polis, potatisgris...  WOW!!!

När lillemannen och jag kommit hem var minsann klockan 21, så vi mös framför tv:n och sen blev det saga och tro det eller ej, men sen har jag inte sett eller hört lille bus mer. Han SOVER!!! Utan ett ord! Han sa natti mamma och sen sov han!! Duktiga killen!

Mys i soffan!

Skönt var det för lilla morsan är minsann också trött efter en buskväll så det blir nog tidigt i säng med en bok!

Natti!

Kommentarer
Postat av: momo

Han ser ju helt slut ut, inte konstigt han somnade

2009-08-29 @ 07:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback