Bullkalas, Bus och Ännu mer bus!!!

I söndags kom alltså till slut vår lilleman hem från fafa och W, Vi hade som vanligt saknat honom mycket mer än vad han saknat oss. Alltså förstod han inte alls uppståndelsen över att han kommit hem, utan förklarade bara att han varit på loppis, sågat, vattnat, slipat och busat som om det var det självklaraste i hela världen! Mysigt att ha honom hemma.

Mamma och jag!  För alltid!

På eftermiddagen drog vi till Lund till ett litet "bullkalas" hos M och M. Där var det en massa goa kakor och bullar som såklart var himmabagade! Slurp!

Mmmmm....  Bullkalas!  MIN bulle!

Idag åkte vi ner en runda till Ystad för att lämna bilen som ska på service på onsdag. Vi fikade lite hos mofa o L och sen åkte vi och hälsade på kusinen och hennes två sötnosar. L och Z busade sig fram på gågatan och sen blev det en liten hambujaje på Max! Såg förresten Lena Endre som strosade fram i Ystad och tog sig en liten titt på H&M, detta var faktiskt extra roligt eftersom vi såg "Män som hatar kvinnor" på dvd igår kväll där hon är med!

Vi vill inte vara med på bild!

Hade fått mail häromdagen av Z:s dagiskompis med mamma, som undrade om vi ville busa en dag! Himla roligt tyckte vi och bestämde hastigt i morse att vi skulle ses idag på eftermiddagen. Lillemannen och jag tog med oss lite saft och kaka och gick ner till lekplatsen där dom två största busarna från dagis körde en repa ikväll! Det var så härligt att se hur glada dom blev bara av att se varann. De har ju inte setts på några månader nu på sommaren pga semestrarna.

Två busungar!  Sågar med motorsågen...

Nu ska jag återgå till min sovtrotsande unge som har gått ur sängen säkert 14 gånger redan. Jag lovar att jag skulle kunna bli stridspilot med detta tålamodet....

Kram och sov gott!

Kommentarer
Postat av: momo

Hur trotsig den lille än är så längtar momo. Det är allt för längesedan!

2009-08-25 @ 18:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback