Bad igen, Grill igen och Mys igen!!!

Livet är ju bara för bra. Idag kunde vi inte riktigt bestämma oss för om vi verkligen skulle åka och bada igen, men det var ju klart att vi skulle. Vem vet hur länge detta underbara håller i sig?!!? Vi frågade Z vad han ville göra idag och fick ett klart och tydligt svar: -"Åka till strrrranden!"
Sagt och gjort så packade vi in oss i bilen och körde till Lomma idag. Fint och perfekt bad, men där var miljoner nyckelpigor. Ja, det spelar kanske ingen roll tycker ni, men det blev faktiskt lite äckligt för dom var överallt!!! Jaja, det var ju såklart mysigt ändå.

 (det är inte mina håriga ben utan en bild från nätet)  Se hela bilden

Ikväll är pappa J iväg hos en kompis, så jag och Z åkte till kusinerna och grillade lite. Gott var det, hade lite kräftor till förätt och sen grillade vi lax och majskolvar! SLURP!
Efter lite vin känner jag mig nu lite dåsig och redo för att krypa ner i sängen med en bok!

Imorgon blir det Ystad och firande av pappas fölse!     // Natti

Kommentarer
Postat av: momo

Passa på och njut av det fina vädret, ta vara på varenda sekund, kram momo

2009-08-07 @ 23:57:47
Postat av: Felicia

Fy vad kul det plötsligt blev med bilderna :D

2009-08-08 @ 23:05:28
URL: http://feeeeliiciia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback