Shut up chicken! Påsken är över!



Hjälp vad fort det gick med påsken...har hunnit med en del, men det gick verkligen snabbt!
Jobbade skärtorsdagen natt. Hade massor att göra, men egentligen inga speciellt sjuka patienter. Massor med fyllor och fjant! Så himla tråkigt när man bara kör "taxi". När klockan var typ 4 på morgonen var jag så trött på det så jag visste inte vad jag skulle göra! När jag gick in i bilen och skulle köra så hade söte V varit där och gett mig en bukett påskliljor... så glad jag blev! Gulligt! Det blev så mycket lättare att orka med de sista morgontimmarna!

Påskliljorna!

Efter den hårda natten stack jag hem för att göra familjen färdig för att sen åka till mofa (Z:s morfar). Där var mina "plastsystrar" med sina pojkvänner och vi firade lite påsk med god mat och påskägg och mys. J var tvungen att köra hem eftersom han skulle jobba dagen efter, men Z och jag stannade kvar tills på lördagen!
På förmiddagen på lördagen tog vi två tåget till momo (nu får ni själv gissa vem det är). Z var helt exalterad över att få åka tåg. Han pratade hela tiden från Ystad in till Malmö om allt vi åkte förbi! Söte Göte!

Resenären!   Vi två på tur!

Påskafton spenderade jag o Z alltså hemma hos momo med grillning och påskägg där också! Mysigt blev det också!
På söndagen kom J också och vi mös lite till!

Idag har jag varit tvungen att jobba igen så Z och J har haft en bus-dag tillsammans. De tog sig en liten sovmorgon till 8.20 för att sedan vara redo att träffa D och F i stan för lite lekplatsmys! Efter det blev det hem och nanna middag och sedan gick de till famo för att även där få ett påskägg...(hjälp, jag som inte tänkt ge honom godis på läääänge än....lätt!) Efter famo hann mina prinsar även med en upptäcktsfärd i Limhamn!

Bus!  Mera bus!  Upptäckaren!  Mys!


Trötter är jag efter en helg med massor av mys och släkt och farande så ikväll blir det en tidig kväll! Ska dessutom på föräldramöte imorgon kväll direkt efter jobb!

Kramis och ha det så himlans gott i solen!

Kommentarer
Postat av: Momo

Ja, Zak hade helt säkert en helt mysig dag med pappa och D och F. Det syns lång väg hur kul han hade.

2009-04-14 @ 19:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback