KALAS!!!

Oj, vilket lyckat kalas det blev idag. Dagen började med en runda till lekplatsen där vi träffade goa P med mamma L och lillebror J. Åt lite kakor och drack saft och Z fick världen coolaste hippietröja!!!

KRAAAM!  Här kommer jag!

När kalaset började klockan 5 kom alla med jämna mellanrum! Vi var sammanlagt 27 personer så det var liv och bus hela tiden. Z var överlycklig...
Massor med fina presenter och pengar så lillemannen kan få ett häftigt pojkrum nu istället för babyrummet. Coolaste presenten var nog en Wallie "docka" som låter och rör sig och kör omkring, har lekt med den sedan gästerna åkte hem...ja alltså Z, inte jag! Vi bjöd på hambujaje och god chokladkaka!

Hambujaje  BUUUS!  EEEEVA!!!

Nu ligger min lilla prins i sin säng och har svårt för att somna och min stora prins ligger i soffan och hör hur sängen kallar! Innan han gick och nannade tittade vi 5 minuter på filmen om Wallie, så nu ligger han i sänger och tjoar WAAALLIEEE hela tiden...naw!

Wallie-mys

Denna helgen har verkligen varit perfekt, underbart väder till på köpet också! Tror att min lillkille kommer vara tröttast på dagis imorgon!

Natti!


Kommentarer
Postat av: Anonym

I LOVE WAll-E :)

2009-04-27 @ 19:53:47
Postat av: Felicia

var vi bara så lite det känndes som många fler där var ju folk överallt hela tiden :D men skoj var det.

2009-04-27 @ 20:25:29
URL: http://feeeeliiciia.blogg.se.
Postat av: Fredrik

Jag vill oxå ha en WallE !!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-04-29 @ 23:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback