Grillmysch på ballen...

Mmmm, sol, sol, sol! Idag var det faktiskt dags att inviga vår grill på ballen (balkongen för att vara exakt). Det blev en supergod middag och massor med mys!

Grillat är godast!     Mera pommes!!!


Den jädrans bilen är sönder så nu lever jag på min cykel. Allt är ju på gott och ont, rumpan blir snyggare och snyggare, jag kan äta mer choklad, men f-n vad drygt det är när man behöver den! Idag åkte jag dock ner till snälla pappa på Bil-Bengtsson och fick låna en bil under tiden som vår blir fixad.

Fick ett påskkort idag också, det var från Z!!! Han hade skickat det med momo när hon passade honom i helgen. Naw!!!!

Nu blir det sängen och läsa ut El choko!! Nattikram

Kommentarer
Postat av: kusinen

åh! grillpremiär på ballen, det är fan inte illa! håller på o fixar i ordning vår balle för tillfället. hoppas det är färdigt tills ni kommer på kalas. kram kram från oss

2009-04-07 @ 20:33:47
Postat av: Mamma

Stackars barn! Känner det nästan som jag och din pappa tvingade in dig på scouterna en gång i tiden. Det är en lång historia, men du blev FAST. Kul tycker jag, Mamma

2009-04-08 @ 21:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback