Bus, Ambulanser och Alltid redo!

Åhh, har en hektisk vecka! Scouter och jobb och lillemannens två års dag. Idag har jag tex stekt 60 st hemgjorda hambujaje som ska ätas på kalaset! Har också varit och handlat allt om behövs till hambujajna för att det ska bli ett super kalas!
I morse hann lillemannen och jag med ett besök på mitt jobb på  ambulansen innan vi skulle träffa hans allergidoktor! Wow!!! Dagen var gjord när han fick vara med och tvätta ambulansen och sätta på blåljusen!

WOW!!!  Hahaha! Undrar vem som tycker det är roligast...


Mitt i alla stress denna veckan så är det underbart att ha någon som ger en lite uppskattning och bara gör att livet blir lite lättare! Igår när jag skulle hoppa ner i sängen, så skakade jag runt dunet i mitt täcke lite och vad hittade jag väl där under...?!?!? Jo, en ny berlock till mitt armband som jag älskar. Tack älskade J, den är så himla fin!

 Meningen är att det ska fyllas med berlocker som betyder någonting för just mig. Har bara haft det ett tag och har därför bara två berlocker hittills, men det kommer fler! Älskar ideén och lägger också upp en länk till Tomas Sabos hemsida som är stället där det kommer ifrån!

Finaste...                 http://www.thomassabo.com/en/charmclub/collection.html


Den 23:e april är det St Georgs dagen, scouternas skyddshelgon. I år hade jag lilleman med när vi skulle fira detta och har även lyckats skaffa honom en scouttröja, kanske lite för stor, men söt var han! Han verkligen älskar att åka ner på gården och träffa "alla baornen" som han säger på sin superskånska!

BUS  MYYYYS!!!


Förutom att fixa och trixa en massa idag har vi hunnit med lite familjemys också! Det blev en runda till lekplatsen med saft och bullar och sen en god kyckling på balkongen ikväll. Pappa J kom på att han kunde snurra in Z i gungan till hans stora förtjusning! Fins nog inget jag tycker mer om än att se när dom två leker tillsammans!

Klara, färdiga...  ...GÅ!!!

Natti på er!! Ses en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback